Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

"Είμαι άνθρωπος. Είμαι γυναίκα. Είμαι μετανάστρια "


Είμαι άνθρωπος. Είμαι γυναίκα. Είμαι μετανάστρια από την Βουλγαρία. Είμαι 47 ετών και είμαι η Κωνσταντίνα Κούνεβα." Μια γυναίκα αγωνίστρια με μεγάλη ψυχική δύναμη που συνεχίζει να δίνει τη μάχη της για τη ζωή και συμμετέχει ακόμη και τώρα ...- στο βαθμό που μπορεί - στο κίνημα και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τις γυναίκες!!
4 χρόνια έχουν περάσει από τη δολοφονική επίθεση στην Κωνσταντίνα Κούνεβα... και η υπόθεση έχει μπει στο αρχείο.. Τότε οι δολοφόνοι δεν είχαν όνομα.. απλά εκτελούσαν τις εντολές των εργοδοτών... Τώρα τον ρόλο αυτό απέναντι στις μετανάστριες και τους μετανάστες εργαζόμενους - εξυπηρετώντας τα ίδια συμφέροντα - τον έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου η Χ.Α.
Η Kωνσταντίνα Κούνεβα ήταν Γραμματέας του Παναττικού Σωματείου Καθαριστριών και Οικιακών Εργαζομένων, το οποίο είναι ίσως το πιο ζωντανό σωματείο των επισφαλώς εργαζομένων στην Ελλάδα, που αγωνίζεται σκληρά και ηρωικά για την υπεράσπιση των εργαζομένων που βρίσκονται στην πιο σκληρή εκμετάλλευση και τη μεγαλύτερη εργοδοτική τρομοκρατία, και οργανώνει Ελληνίδες και μετανάστριες κατά κύριο λόγο γυναίκες.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου